תקנון תעודות אחריות לכלים חשמליים מבית גמל שריד CGW
אנו מברכים אותך על רכישת כלי חשמלי מבית גמל שריד CGW (של חברת METABO או RYOBI). המוצר אותו רכשת הינו באחריות לתקופה* של 12 חודשים מתאריך הקנייה בתנאים אשר יפורטו להלן:
תנאי האחריות:
> האחריות תינתן במעבדות גמל-שריד בלבד.
> האחריות על כלי עבודה חשמלי שנמצא בשלמותו ולא פורק ע"י שום גורם שאינו טכנאי מחברת גמל שריד.
> תוקף תעודת האחריות , 12 חודשים מתאריך הקנייה.
*על סוללות נטענות תוצרת חברת METABO בלבד , אחריות 36 חודשים מתאריך הקנייה.
> האחריות מכסה רק פגמים הנובעים מ: תקלות ייצור ו/או איכות הייצור ו/או תקינות חומרי הייצור.
> האחריות מוגבלת לביצוע התיקון הנדרש לפעולה תקינה של המכשיר.
האחריות לא תחול במקרים הבאים:
> שריפה של עוגן ושדה בו זמנית.
> בלאי של פחמים, סט שרות לפטישונים ופטישים.
> בלאי בית המקדח, תפסנית (פוטר), להבים וסכינים שונים.
> שינוי או מחיקה של המספר הסידורי הטבוע על המכשיר.
> קלקול עקב כח עליון כגון : שריפה, מים וכו' , או שבר או חדירת גוף זר.
> הקלקול נגרם עקב שימוש שלא בהתאם להוראות היצרן כגון: שימוש תעשייתי בכלי ביתי.
> המכשיר תוקן ו/או בוצע בו ניסיון לתיקון ו/או נעשו בו שינויים שלא ע"י מעבדת השרות של גמל-שריד.
> במידה והכלי הופעל על ידי גנרטור.
> במידה והיה שימוש באביזרים ו/או בחלפים לא מקוריים.
משלוח הכלי לתיקון על חשבון ואחריות השולח לכלי שאינו במסגרת האחריות:
בעבור בדיקה והצעת מחיר לכלי שאינו במסגרת האחריות יחוייב הלקוח בסך 100 ₪,
במידה והתיקון יבוצע, התשלום בעד ההצעה יבוטל.
על מנת שנוכל להעניק שירות יעיל ומהיר לכלי החשמלי שברשותך יש להעביר את פרטייך באחת מהדרכים הבאות:
1. למלא פרטים באמצעות אתר גמל שריד בכתובת www.gamalsarid.co.il- מומלץ- שירות פשוט, מהיר, יעיל ובטוח!
2. לשלוח את הספח עם כל הפרטים בדואר חוזר לכתובת מפעל גמל שריד, קיבוץ שריד
3. לשלוח את הספח עם כל הפרטים בפקס שמספרו 04-6540899
בכל פנייה עתידית למוקד שירות הלקוחות יש להצטייד בחשבונית הרכישה.
נשמח לעמוד לשירותכם בכל בקשה או שאלה במוקד שירות הלקוחות שלנו שמספרו הוא 04-6570577 שפעיל בין הימים א'-ה'
בין השעות 9:00-16:00